https://www.wykop.pl/link/4464269/fallout-usmiercony-przez-bethesde-historia-fallouta-online-project-v13/
Na długo przed Falloutem (czyt. Skyrimem) 76 od Bethesdy, Interplay pracował nad wydaniem ambitnej gry MMO osadzonej w realiach Fallouta, pełnej zagadek, ciekawych questów i znanych motywów. Nad tym projektem pracowało wielu twórców oryginalnej gry, np. Chris Taylor, Jason Anderson czy Mark O’Green.
Gra miała ogromny potencjał, ale Bethesda nie dopuściła do jej wydania, bo nie leżało to w jej interesie. Zamiast tego rzucała kłody pod nogi Interplayowi, dzięki czemu mogła przejąć całą markę właściwie za darmo (wycena samych tylko praw do MMO to 50 000 000 $) . Cytując Andersona (jednego z głównych twórców Fallouta, jak również Arcanum i Vampire The Masquarade: Bloodlines):
“It was impossible to get anything approved through Bethesda,” he told GamesTM. And when he looked at the stringent terms of the contract, “it became very clear to me that Bethesda had no intention of ever allowing Interplay to actually create an MMO.”
#gry #pcmasterrace #crpg #fallout #bethesdasucks #ciekawostki #historia